mandag 7. februar 2011

6 Februar, Mui Ne - Saigon

Etter 2 deilige dager i Mui Ne med masse bading og soling startet dagen med å være trøtt i trynet i 7 tiden om morran. Deretter bestilte jeg og Steffen oss pannekaker til frokost ved stranda, og så kom Henriette og bestilte seg ei pannekake som hun fikk etter 10 minutter. Mens jeg og Steffen satt der og venta, etter 20 minutter fikk jeg vannet mitt, jippi...!
Og til slutt, etter 40 minutter kom endelig pannekakene vi hadde bestilt. Det var ikke så veldig bra service nede ved stranda der for å være ærlig. Og de kunne nesten ikke engelsk heller, så det var kanskje ikke så rart.

Da vi hadde spist frokost satte vi oss på bussen på vei tilbake til Duna Hotel i Ho Chi Minh. Og etter 4-5 timer på buss var vi framme, da gikk de fleste rett på rommene sine og tok det chill frem til vi skulle spise middag.

Middagen spiste vi på en liten resturant med noen snille jenter som tok godt imot oss, siden vi var på den resturanten den første kvelden i Ho Chi Minh, så de kjente oss igjen og ble glade.

Etter middagen brukte vi resten av kvelden på å svi av resten av pengene som var i vietnamesiske dung. Fordi vi skal være i Kambodsja resten av turen.



Steffen planlegger kvelden



God burger enkli :)


Vespo Restaurant


En helt vanlig og kjedelig dag enkli.



Og til slutt så vil jeg legge ut to bilder av meg og Steffen med dressen på som vi fikk fiksa oss i Hoi An.





Driiiiiiiiiiiitchill!


Fred ut - Ovepove



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar